Una avaria en un vehicle automàtic ha obligat a aturar un cotxe al tercer carril de l’AP-7, al punt quilomètric 103, a l’altura de Sant Celoni, en sentit Barcelona. L’avís s’ha rebut a les 11.34 h i ha provocat cues de fins a 7,5 quilòmetres, que arriben fins a Fogars de la Selva.
Segons ha explicat la periodista Anna Punsí, es tracta d’“una noia amb un cotxe vermell aturat al tercer carril de l’AP-7 en direcció sud. Porta una armilla groga i fa senyals amb els braços. Plou molt i la situació és molt perillosa”.
La mateixa font afegeix que el 112 ha rebut diversos avisos i que la conductora es troba a la calçada, a pocs metres del vehicle, que ocupa parcialment l’asfalt perquè no hi ha voral en aquest punt.
Les condicions meteorològiques adverses, amb pluja intensa, incrementen el risc de l’incident mentre es treballa per senyalitzar i resoldre la incidència i restablir la circulació amb seguretat.

