Els Bombers de la Generalitat han treballat aquest matí amb vuit dotacions en l’incendi d’un pàrquing soterrani situat al carrer Tarragona de Banyoles (Pla de l'Estany). L’avís s’ha rebut a les 7:04 hores i, segons han informat, el foc s’ha originat a la zona dels trasters.
El sinistre ja ha estat controlat i els efectius fan tasques de monitoratge i ventilació per eliminar el fum acumulat a les escales i garantir la seguretat de l’edifici.
El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha activat tres ambulàncies i ha atès tres persones afectades pel fum, que han estat traslladades a l’Hospital Josep Trueta de Girona en estat menys greu.
Els Bombers han destacat la ràpida actuació dels equips d’emergència, que ha evitat la propagació del foc i ha assegurat l’evacuació dels veïns de manera preventiva mentre es feien les tasques d’extinció i ventilació.