Agents dels Mossos d’Esquadra de la comissaria de la Bisbal d’Empordà van detenir el dia 3 de setembre, al terme municipal de Forallac, un home de 42 anys, com a presumpte autor de dos delictes contra la seguretat viària, per conduir sota els efectes de l’alcohol i conduir sense permís per pèrdua de vigència. També se li atribueix un delicte d’atemptat contra els agents.
Els fets van passar el mateix dia 3 de setembre cap al migdia, quan els agents de la comissaria de la Bisbal d’Empordà van saber que una furgoneta havia impactat amb diversos vehicles estacionats a l’avinguda Josep Irla i havia fugit.
Els mossos van fer una recerca i van trobar el vehicle amb danys a la part esquerra, a la carretera GI-644, al punt quilomètric 0.3, al nucli de Vulpellac, dins el terme municipal de Forallac.
En aturar-lo, van identificar el conductor i els agents van veure que l’home presentava símptomes d’anar sota la influència de begudes alcohòliques. A més, conduïa sense permís per pèrdua de vigència per manca de punts.
Quan els mossos li van comunicar que havia de fer les proves d’alcoholèmia, aquest els va intentar agredir, motiu pel qual el van detenir com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat als agents.
Agents de l’Àrea Regional de Trànsit de Girona li van practicar la prova, amb un resultat positiu d’1,34 mg/l, més de cinc vegades per sobre del màxim permès. Per aquest motiu se li van atribuir dos delictes contra la seguretat viària i un altre d’atemptat als agents.
El detingut, que tenia antecedents, passarà a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de la Bisbal d’Empordà quan sigui requerit.