La Santa Market tanca amb rècord de 250.000 visitants i 35 MEUR d’impacte econòmic

S'han gestionat 100.000 vehicles estacionats i contractat més de 500 treballadors

La Santa Market ha posat punt final a la seva novena edició convertida en un dels esdeveniments més multitudinaris de l’estiu a la Costa Brava. Més de 250.000 visitants, la meitat dels quals turistes, han passat pel recinte situat a Santa Cristina d’Aro, generant un impacte econòmic estimat en 35 milions d’euros a l’entorn.

El balanç d’aquesta edició també inclou la gestió de 100.000 vehicles estacionats sense incidències de trànsit i la contractació de més de 500 treballadors, un fet que l’organització atribueix a la bona coordinació amb les administracions locals. “L’èxit és el resultat d’un treball en equip constant i del compromís compartit per tots els que fem possible La Santa”, ha destacat el director del festival, Julio Rico.

Per la seva banda, l’alcalde de Santa Cristina d’Aro, Josep Xifra, ha remarcat el valor que l’esdeveniment té per al municipi: amb la seva oferta gastronòmica, cultural i d’oci, La Santa “s’ha convertit en un aparador de qualitat que projecta el nom del nostre municipi arreu de Catalunya”. Xifra ha expressat l’agraïment del consistori a l’organització i ha subratllat la importància de la participació de la ciutadania cristinenca en la gestió i en la contractació de personal local.

Amb la vista posada en el futur, l’organització ja prepara la desena edició, prevista per al 2026, un aniversari que vol marcar un salt qualitatiu i consolidar encara més La Santa com un dels esdeveniments imprescindibles de l’estiu a Catalunya.