Un home de 68 anys ha mort ofegat aquest dissabte passat en una platja de Llançà, a l’Alt Empordà. Els fets han tingut lloc cap a les tres de la tarda, quan els serveis d’emergències han rescatat el cos de l’home de l’aigua, ja sense vida.
Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat dues ambulàncies i un helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), però els esforços dels sanitaris no han pogut evitar el desenllaç fatal. L’home ha estat declarat mort al mateix lloc dels fets segons ha informat Diari de Girona.
Es tracta de la segona víctima per ofegament que es registra aquesta setmana a les comarques gironines. Dimecres passat, un adolescent va quedar greument ferit després de gairebé ofegar-se en una gorga de les Planes d’Hostoles (Garrotxa). El jove va ser traslladat en estat crític a l’hospital Josep Trueta, on va morir l’endemà.
Amb aquests dos casos, les autoritats recorden la importància d’extremar les precaucions tant a les platges com en zones de bany naturals, especialment en els primers dies de la temporada d’estiu.