L'Anxova Milionària segella una Quiniela de 15 encerts i 93.000 euros de premi

A tot l’Estat només hi ha hagut 11 butlletes d’aquest joc amb tots els resultats encertats

L’Anxova Milionària de l’Escala ha repartit 92.963 euros gràcies a una Quiniela de 15 encerts corresponent a l’última jornada del campionat de Lliga de futbol de Primera i Segona Divisió. A tot l’Estat només hi ha hagut 11 butlletes amb tots els resultats encertats i una d’elles ha estat segellada a la mateixa finestreta de l’administració empordanesa

Aquest èxit arriba menys d’un mes després que l’Anxova Milionària repartís més de 93.000 euros al vendre dues Quinieles de 14 encerts, una d’elles per finestreta i l’altra gestionada online. Va ser una situació inèdita perquè l’administració de loteries de l’Escala mai havia segellat dues butlletes premiades d’aquest sorteig en una mateixa setmana. Aquella jornada, només hi va haver una persona que va aconseguir encertar els 15 resultats, el que va significar que el premi va ser de 1.600.000 euros.

Fèlix Pons, responsable de l’Anxova Milionària, explica que “fa poques setmanes vam segellar dues butlletes premiades a la Quiniela amb 14 encerts, fet que mai ens havia passat des que es va posar en marxa l’administració el 1986. Com que ens encanta repartir premis, el que suposa una alegria immensa per a nosaltres, ho hem tornat a fer i aquesta vegada som una de les 11 administracions de tot l’Estat amb un ple al 15 en aquest mateix joc. L’anècdota és que el dijous d’aquesta mateixa setmana hi haurà el sorteig de la Loteria Nacional amb l’escut del FC l’Escala imprès a les seves butlletes. Estem convençuts que el que estem celebrant avui és un aperitiu del què vindrà d’aquí a dos dies”.