La neu ha caigut aquest divendres al matí de manera general a diferents punts del Pirineu, Prepirineu i la serralada Transversal, incloent-hi la demarcació de Girona. Tot i la intensitat de la nevada, la majoria de carreteres de la zona no han registrat grans afectacions.
Al Ripollès, la neu s’ha deixat veure en diversos punts de la vall de Ribes i la vall de Camprodon. El Consell Comarcal ha activat un dispositiu de seguiment en coordinació amb els alcaldes de la comarca, però, de moment, no s’ha registrat cap incidència destacable.
A Puigcerdà, els gruixos ja arriben als 5 centímetres i es preveu que en algunes zones de muntanya puguin assolir els 20 centímetres a partir dels 1.300 metres d’altitud. Davant d’aquesta situació, el Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís de perill per neu, actiu des de les set del matí fins a les set de la tarda.
Són obligatòries les cadenes al port de la Bonaigua, al pla de Beret, i al coll de la Creueta. També s'ha restringit el pas de camions al port de Perves i la BV-4024 de Bagà a coll de Pal està tallada per risc d'allaus.