Els Bombers de la Generalitat van treballar ahir a la nit en l’extinció d’un incendi a l’interior de la deixalleria de Banyoles. L’avís es va rebre a les 21:12 h, alertant que una gran pila de brossa s’havia encès.
Per controlar el foc, es van mobilitzar cinc dotacions de Bombers. Durant les tasques d’extinció, es va utilitzar una màquina retroexcavadora per remoure el material afectat, amb l’objectiu d’accedir als punts calents i apagar-los completament. L’operació va requerir una intervenció precisa i coordinada, donades les característiques del material acumulat.
L’incendi no va causar ferits, i les autoritats investiguen l’origen del foc, que podria estar relacionat amb l’acumulació de residus.