Els Mossos d’Esquadra segueixen investiguen el cas del robatori de Lucky, un border collie d’un any i mig sostret dilluns passat a Navata (Alt Empordà). El gos es trobava al pati de casa seva quan un home encaputxat, que va arribar en una furgoneta de color blau-gris, el va agafar pel collaret i el va treure per sobre la tanca, segons mostra un vídeo de seguretat difós per la propietària, Noemí Martí.
La família de Lucky va reportar incidents previs amb el seu veí, sospitós del robatori. Durant l’estiu, van trobar una bossa d’escombraries i posteriorment un pot de pintura al pati. Tot i que en aquell moment els Mossos van mediar amb el veí, aquest va negar els fets. Ara, després del robatori, ha tornat a negar qualsevol implicació.
Segons les autoritats, aquest veí treballa a Banyoles, i es continua investigant el seu vincle amb el cas.
Després del robatori, la policia ha identificat el conductor i el vehicle utilitzat, però Lucky encara no ha estat localitzat. La investigació considera la possibilitat que el robatori estigués premeditat, sigui per vendre el gos o per altres finalitats.
En aquest sentit, els Mossos no descarten que hi hagi més implicats en el cas, ja que el vídeo apunta a la presència d’un segon individu esperant dins el vehicle.
Col·laboració ciutadana
La propietària de Lucky ha fet una crida a les xarxes socials demanant col·laboració per trobar el seu gos, destacant el caràcter amigable de l’animal. Veïns de Navata s’han mobilitzat per ajudar en la recerca, i qualsevol persona que tingui informació pot contactar amb la policia catalana.