L'ÍTACA 2025 posa a la venda els primers abonaments per l'edició de Sant Joan

L'organització encara no ha anunciat cap dels artistes que hi participaran

El Festival ÍTACA, Cultura i Acció, organitzat per Link Produccions, ja escalfa motors per a l’edició de 2025 amb la venda anticipada dels primers abonaments per a l’Ítaca Sant Joan, el seu esdeveniment estrella que cada any se celebra a l’Estartit (Baix Empordà) coincidint amb la revetlla de Sant Joan.

Aquest dilluns, el festival ha posat a disposició del públic els primers 250 abonaments ‘a cegues’, que ja es poden adquirir al web oficial. Aquesta venda inicial permet reservar plaça abans que l’organització doni a conèixer el cartell d’artistes que actuaran en aquesta edició.

Enguany, amb la revetlla de Sant Joan en dilluns, l’Ítaca Sant Joan 2025 s’ha adaptat per oferir concerts a la Platja Gran de l’Estartit els dies 20, 21 i 23 de juny, mentre que el diumenge 22 es mantindrà sense programació, recuperant així el format de tres dies d’actuacions. L’esdeveniment, que cada any és un dels moments àlgids del festival, promet novament portar a l’Estartit un cartell de qualitat amb actuacions de gèneres variats.

Èxit de l’edició 2024 amb 28.000 espectadors

L’edició del festival el 2024 va destacar per reunir 28.000 espectadors en concerts realitzats a diferents localitzacions emblemàtiques de l’Empordà, incloent-hi Calella de Palafrugell, l’Escala, Gualta, Corçà, la Pera i l’Estartit. Amb cinc sold-outs dels sis concerts programats, aquesta va ser també la seva edició més inclusiva, amb gairebé dos terços de les actuacions liderades per dones.

ÍTACA continua sent fidel al seu objectiu de democratitzar la cultura, mantenint una política de preus populars i una aposta per la presència d’artistes amb arrels a les comarques gironines.