El Teatre de Bescanó esgota les 2.100 entrades de la campanya 'Tria el preu'

Els espectadors que compren amb antelació s'estalvien fins a un 65%

El Teatre de Bescanó ha exhaurit les 2.100 entrades que havia posat a la venda amb preus promocionals dins la campanya 'Tria el preu'. La campanya estava pensada per afavorir els espectadors que compressin amb antelació les seves entrades. Així mateix, si es compraven al juliol s'obtenien descomptes de fins al 65%, del 50% a l'agost i del 45% fins al 15 de setembre.

A causa de l'èxit de la campanya, el Teatre de Bescanó ha posat a la venda 1.000 entrades més amb preus promocionals per als espectacles de la temporada de tardor. Segons dades del teatre, el 82% de la gent que ha comprat entrades, ho ha fet de dos o més espectacles diferents. Aquesta nova campanya impulsada pel Teatre de Bescanó busca que el preu de l'entrada no sigui un fre per al consum de cultura.

La iniciativa d'abaratir els tiquets si es compren durant l'estiu ha estat molt ben acollida ja que totes les entrades que es van posar a la venda a preus promocional -són de 15 dels 21 espectacles programats fins al desembre- ja s'han esgotat i, per això, el teatre n'ha posat a la venda 1.000 més. 

La bona acollida de la iniciativa ha fet ampliar l'aforament a tres espectacles: Smiley, El Rei Borni i Cosmètica de l'Enemic, que estaven pensats per a fer-los en format mitjà, amb una grada per al públic a sobre l'escenari. Aquestes actuacions passaran a tenir l'aforament total del teatre. Segons dades del teatre, el 82% de la gent que ha comprat entrades, ho ha fet de dos o més espectacles diferents. 

En aquesta promoció hi entren 15 dels 21 espectacles programats per a l'últim quadrimestre de l'any que, enguany, també comptarà amb l'estrena de Paradís de la Cia. Divinas, actuacions de Temporada Alta i el nou espectacle d'Albert Pla, entre d'altres.

El Teatre de Bescanó va impulsar l'any passat una campanya que va tenir molt ressò. Per protestar contra l'apujada de l'IVA cultural, els espectadors compraven una pastanaga (gravada amb un 4% d'IVA) i, a canvi, rebien "de regal" una entrada.