La Santa Market de Santa Cristina d'Aro tanca la vuitena edició amb 250.000 visitants

L'organització xifra en 31,8 milions d'euros l'impacte econòmic generat al territori

La Santa Market de Santa Cristina d'Aro (Baix Empordà) ha tancat la vuitena edició amb 250.000 visitants, el que representa un 25% més que en la passada edició quan s'hi van aplegar 200.000 persones. Segons informen en un comunicat, 120.000 dels assistents han estat estrangers, sobretot holandesos i francesos.

L'organització remarca que és un "balanç immillorable" després de 51 jornades oferint oferta gastronòmica i oci al cor de la Costa Brava. A més, xifren l'impacte econòmic de la proposta en 31,8 milions d'euros a la zona i remarquen que s'han creat 500 llocs de treball. La Santa Market combina moda, artesania, activitats infantils i familiars, música i gastronomia.

El director de La Santa Market, Julio Rico, assenyala que tot l'equip ja està treballant en l'edició de l'any vinent: "La nostra aposta des que vam obrir les portes per primera vegada és oferir novetats cada any, millorar l'oferta gastronòmica amb noms de primer nivell i, sobretot, impactar de manera positiva a la zona".