Ferit molt greu un nen de 14 anys a Figueres per l'explosió d'un petard

Pateix lesions de gravetat a la mà, el tòrax i la cara

Un menor de 14 anys es troba en estat molt greu i pronòstic reservat després de patir ferides greus en una mà, i també al tòrax i la cara arran de l'explosió d'un petard mentre el manipulava. Els fets van passar ahir pels volts de mitjanit a la zona oest de Figueres (Alt Empordà).

El noi va ser atès en un primer moment a l'hospital de la ciutat, però se'l va acabar traslladat al Josep Trueta de Girona donat la gravetat de les lesions.

Precisament, la Guàrdia Urbana ha intensificat aquests dies els controls per detectar infractors i aquest dimecres va denunciar un menor de 16 anys per llençar petards de categoria F2 (per a majors de 16) en llocs no habilitats, també a la zona oest.

L'Ajuntament ha emès també un ban on recorda les prohibicions i ha habilitat un espai "segur" per llançar pirotècnia al Firal.