El cos sense vida d'una dona ha aparegut aquest matí en un dels laterals del passeig dels Països Catalans de Salt (Gironès) després que una veïna de la zona ha trobat el cadàver i ha avisat al 112.
Agents de la Policia Local s'hi han desplaçat i posteriorment n'han informat als Mossos d'Esquadra que s'han fet càrrec de la investigació segons assegura Diari de Girona i ha confirmat El Gerió Digital.
El cos s'ha trobat entorn d'un quart de sis del matí a passeig dels Països Catalans en confluència amb el carrer de Josep Irla i es descarta la mort violenta, malgrat que caldrà esperar als resultats de l'autòpsia que s'aplicarà a la víctima que de moment només se sap que era una noia jove.
La comitiva judicial ja s'ha desplaçat fins al lloc dels fets i s'ha procedit a l'aixecament del cadàver per part de la funerària. Ara els agents de la policia catalana busquen testimonis i miren entre les càmeres de seguretat dels locals propers per treure'n l'entrellat.