Tres detinguts, un d'ells menor, per robar material de construcció en una obra de Sils

Es van endur eines, ferros d'encofrar i puntals

Agents dels Mossos d'Esquadra de la Comissaria de Santa Coloma de Farners van detenir el dia 29 de maig tres homes, dos majors d’edat de 43 i 45 anys i un menor, com a presumptes autors de dos delictes de furt de material d’obra.

Els fets es remunten a finals del mes de març d’enguany quan els mossos van saber que en una obra de la població de Sils (Selva) hi havia hagut diversos robatoris de material. Arran aquest fet els mossos de la comissaria de Santa Coloma de Farners van iniciar una investigació per tal d’aclarir els fets.

Els agents, mentre feien indagacions, van comprovar que durant el mes d’abril hi havia hagut algun robatori més i finalment els dies 20 i 21 de maig hi va haver dos fets més. En aquesta ocasió es van emportar eines per valor d’uns 300 euros, ferros d’encofrar per un valor d’uns 400 euros i 30 puntals valorats en uns 600 euros.

Els investigadors van comprovar que els lladres, utilitzaven un mateix vehicle i després de sostreure el material el portaven a vendre a un centre de recuperació de residus.

Durant la investigació, després d’estudiar diversos indicis els policies van identificar el cotxe que haurien utilitzat i també van esbrinar qui eren tres de les quatre persones que haurien intervingut en els fets. D’aquestes persones, un seria menor d’edat.

Finalment, el dia 29 de maig, els policies van localitzar i detenir els autors, mentre la investigació continua oberta i no es descarten més detencions. Els mossos van poder recuperar part del material sostret que va poder ser retornat al seu propietari.

Els detinguts majors d’edat, que tenien antecedents, passaran a disposició el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Santa Coloma de Farners quan siguin requerits, mentre que el menor d’edat passarà a disposició de la fiscalia de menors.