Lidl i la Fageda treuen al mercat una nova crema catalana

L'acte de presentació ha tingut lloc aquest matí a Santa Pau

Lidl ha tret al mercat una nova crema catalana juntament amb La Fageda. Aquesta col·laboració permet a la cadena de supermercats contribuir amb un projecte de gran impacte social, per afavorir que puguin continuar havent-hi oportunitats per a col·lectius en risc d’exclusió.

La nova crema catalana ha estat presentada avui a Santa Pau (Garrotxa), més concretament a les instal·lacions de La Fageda. L’acte ha comptat amb la presència institucional del director general d’Empreses Agroalimentàries, Qualitat i Gastronomia del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Joan Gòdia; la directora general de La Fageda, Sílvia Domènech, i el gerent de compres regionals de Lidl Supermercats, Jordi Morales.

En paraules d’aquest últim: “Aquesta nova col·laboració és una mostra més del compliment del nostre compromís de seguir creant aquest tipus de col·laboracions i impulsar projectes que aportin un valor afegit, com ja hem fet anteriorment, per exemple, amb la llet KM0 a Catalunya, fruit d’un acord pioner amb la cooperativa lletera Campllong per garantir un preu mínim per litre per al ramader”.

Per la seva part, la directora general de La Fageda, Sílvia Domènech, ha destacat que: “aquesta col·laboració ens permet, gràcies a la forta implantació de Lidl a Espanya, donar a conèixer els nostres productes i el nostre projecte en nous mercats, on fins ara no estàvem presents. L’ampliació de mercat ens permet apuntalar el nostre projecte social i empresarial. Hem treballat conjuntament per tenir una crema catalana de qualitat, respectant la recepta tradicional”.