La Diputació de Girona ha posat a la licitació del contracte de serveis d'assessorament, planificació, negociació i inserció d'espais publicitaris, continguts i accions especials en els mitjans de comunicació i en els mitjans propis de companyies aèries i operadors turístics per a la promoció turística de les comarques gironines i, en especial, de l'aeroport Girona-Costa Brava.
El contracte estableix una durada màxima de quatre anys, fins al 2027, tot i que es renovarà cada any, i un import de 6,1 milions d'euros. La inversió anual serà d'1,5 milions. La Diputació i la Generalitat faran una aportació de 800.000 euros anuals i la Cambra de Comerç, 5.000 euros.
La licitació és fruit d'un conveni de col·laboració subscrit entre la Diputació, la Generalitat i la Cambra el mes de juny per impulsar l'aeroport.