Vuit dotacions terrestres i una aèria dels Bombers han treballat en un incendi a Calonge

El foc s'ha declarat a peus de la carretera C-31

ACTUALITZAT 14:38h | Els Bombers de la Generalitat estan treballant des de primera hora d'aquesta tarda en un incendi de vegetació forestal que s'ha declarat dins el terme municipal de Calonge (Baix Empordà) segons han informat a través de Twitter amb una piulada que El Gerió Digital ha recollit.

Les flames s'han iniciat a les 13:32h moment en que diversos conductors de la C-31 han alertat de les flames al marge de la carretera realitzant trucades al 112. Fins allà s'hi han desplaçat vuit dotacions terrestres i un helicòpter bombarder.

Els Bombers també compten amb l'ajuda de l'Agrupació de Defensa Forestal (ADF) de la zona. En els primers moments s'havien comptabilitzat 200 metres quadrats de vegetació afectada i pels voltants de les 14:30h ja han donat el foc per extingit.

Les flames s'havien desplaçat del marge de la C-31 cap amunt de la muntanya i els Bombers han aconseguit ancorar les flames a una pista forestal, evitant que saltés i anés més enllà.