Netflix perd un milió d'usuaris a Espanya en el primer trimestre de l’any

Una segona font afirma que són 2,5 milions les subscripcions que ha perdut

Netflix ha perdut un milió d'usuaris a Espanya en el primer trimestre de l’any, segons l’últim estudi Entertainment on Demand de Kantar Worldpanel.

És una resposta de l’audiència de Netflix després que la plataforma apliqués el mes de febrer una nova gestió d'usuaris que limitava els comptes compartits.

Una altra xifra de l’estudi indica que el 4% de llars espanyoles va contractar un nou servei de vídeo a la carta amb subscripció en els darrers tres mesos amb Amazon Prime Video representant el 34% de totes les noves subscripcions.

Tanmateix, Barlovento Comunicación, assegura que són 2,5 milions les persones que han decidit eliminar Netflix dels seus sistemes i donar-se de baixa. Es confirma així la patacada del sistema de streaming que els darrers anys ha incrementat el preu de les subscripcions alhora que ha retallat en la qualitat dels seus continguts, apostant per sèries i pel·lícules de baix pressupost per fer front a les nombroses pèrdues que registra any rere any.