Nutella inclou Begur a l'etiqueta dels seus pots de 700 grams en una sèrie limitada

La marca de xocolata ha iniciat una campanya on promociona 15 municipis de l'Estat

La marca de xocolata Nutella ha llançat una nova edició limitada del seu pot de 700 grams que inclou fotografies de 15 indrets del territori espanyol, entre ells, Begur (Baix Empordà). Amb aquesta nova campanya 'El que és bo ho tenim a casa', Nutella té per objectiu fomentar el turisme local, animant a visitar aquests indrets.

En aquesta nova col·lecció s'hi inclouen llocs tan icònics com Begur, i el blau turquesa de les aigües que banyen aquest petit poble del cor de la Costa Brava. Nutella destaca d'aquest municipi "una de les platges més admirades de la costa catalana com Sa Tuna", i també fa referència als carrers empedrats del nucli antic i el castell d'origen medieval.

També s'hi sumen altres llocs com Sant Joan de Gaztelugatxe (Biscaia), que ha estat l'escenari d'una de les sèries més aclamades a nivell internacional; la platja de Cocedores, la sorra del qual forma part de la província de Múrcia mentre que l'aigua es considera territori d'Almeria; la icònica Porta d'Alcalá (Madrid), que s'alça al centre de la capital com una de les cinc antigues portes reials d'entrada a la ciutat; o el parc natural de Bardenas Reales (Navarra), que està declarat com a Reserva de la Biosfera per la UNESCO.

També forment part de la campanya l'Aqüeducte de Segòvia (Segòvia), Brihuega (Guadalajara), El Bufadero de la Garita (Las Palmas), Cap de Gata (Almeria), Cap Touriñán (La Corunya), Cudillero (Astúries), Parc Natural de les Llacunes de La Mata i Torrevieja (Alacant), el Parc Natural d'Ordesa i Monte Perdido (Osca), Mèrida (Badajoz) i Sóller (Mallorca).