Els comerciants de Blanes ressusciten en Bla i la Nes per a la campanya de tardor

S'ha editat un conte que es completarà amb cromos que vendran les botigues

L’Associació de Botiguers de Blanes Centre (ABBC) va presentar divendres la campanya de tardor en companyia d'en Bla i la Nes, dos personatges animats protagonistes d'un llibre d'aventures d'un projecte que es va iniciar fa 20 anys per explicar la història de la vila a través de contes infantils.

Durant les darreres setmanes, les siluetes d’en Bla i la Nes s’han reproduït en diversos establiments que s’han adherit a la campanya i que s'ha estat preparant el terreny per aquest retorn dels personatges. Per a fer-ho, s'ha editat un nou conte d’aventures sobre la tardor on es potencien els elements propis del comerç local. En aquesta ocasió però, s'hi suma un nou personatge antagònic, l'Scorp, que també apareix al nou conte.

La nova publicació es va repartir ahir entre les botigues adherides a la campanya perquè el regalin als clients. Les il·lustracions inclouen diversos buits posar-hi les enganxines que els comerços vendran als clients i al final de la campanya es farà un sorteig dels vals de compra entre tots les persones que l’hagin completat.

Està previst que es reparteixin 2.000 contes, 10.000 sobres de cromos que completen els buits de les narracions amb tres cromos cadascun. Cada botiga repartirà un centenar d’aquests sobres, mentre que en total hi haurà 1.500 vals de compra i 10 grans premis quan finalitzi la campanya. El sorteig final dels vals de compra es farà el 10 de desembre.

La presentació, que va tenir lloc a la Plaça d’Espanya, la van encapçalar el president de l’ABBC, Lluís Pascual, acompanyat de l’alcalde de Blanes, Àngel Canosa, el tinent d’alcalde de Promoció de la Ciutat, Albert Sanz, així com membres de la junta de l’entitat comercial i el creador dels personatges de la campanya, Sergi Ros. També hi van participar bona part dels establiments adherits a la iniciativa.