L'Oficina Comarcal de Consum de la Selva estrena nou web corporatiu

Han actualitzat el disseny i facilita l'accés a la informació

L’Oficina Comarcal de Consum de la Selva ha posat en marxa una nova web corporativa per reforçar la comunicació els consumidors i les consumidores. D’aquesta manera, l’Oficina Comarcal de Consum de la Selva ha reforçat la seva transparència i l’accessibilitat amb una nova pàgina web orientada principalment als consumidors.

Té una estructura de navegació més completa i simple que facilita l’accés a informació i documents relacionats amb el consum. S’ha tingut cura concretament de la millora en la navegabilitat i la traçabilitat per facilitar el contingut informatiu per als usuaris. A més, s’ha optat per un disseny modern, visual i dinàmic.

Aquest nou portal web corporatiu té l’objectiu de convertir-se en una eina de comunicació i d'informació més visual i efectiva per les persones consumidores. Principalment, s’ha centrat a millorar l’experiència de navegació de l’usuari i en facilitar l'accés a informació i documentació relacionada amb el consum. Per aconseguir-ho, s’ha ampliat l’estructura de navegació, amb un menú principal amb cinc seccions que presenta tot el contingut rellevant per la persona consumidora. D’aquesta manera, la nova pàgina web és més visual i estructurada, amb una distribució més intuïtiva que facilita l’accés a la informació.

El nou espai web ofereix un disseny modern i dinàmic. El fet de combinar els colors corporatius del Consell Comarcal de la Selva, juntament amb la fàcil llegibilitat, la incorporació d’imatges de qualitat i elements gràfics, doten a la web de professionalitat.

La nova pàgina web incorpora tota la informació sobre el Servei Comarcal de Consum, els horaris d’atenció al públic, com procedir a l’hora de reclamar, entre molta altra informació sobre temes de consum. Un dels principals objectius és donar més protagonisme a la interacció digital i que els ciutadans puguin realitzar els tràmits telemàticament, i, en conseqüència, més còmodament.

Continguts dinàmics

La nova web, ofereix continguts d’actualitat i divulgatius, rellevants per a l’usuari. La consellera de Consum del Consell Comarcal de la Selva, Anna Belén López, ha explicat que aquesta pàgina web, obrirà un nou punt de vista als consumidors i usuaris, que els oferirà informació rellevant sobre els drets que tenen com a consumidors. Per López, aquesta feina és molt destacable en benefici de tots els ciutadans de la comarca de la Selva, ja que poden realitzar els tràmits telemàticament i obtenir informació actualitzada sobre consum.

La creació de la nova pàgina web corporativa forma part de l’estratègia del Consell Comarcal de la Selva i l’Oficina de Consum per a potenciar i reforçar la presència digital. Aquest procés ha estat desenvolupat pel servei de Comunicació i l’Oficina de Consum, així com també pel servei de disseny, que ha donat suport a la fase de disseny d’elements gràfics.