Trànsit repararà el radar de tram de la C-65 a Cassà després de 14 mesos inoperatiu

El 30 de juliol de 2021 uns vàndals el van malmetre

Quan ja ha passat més d'un any des de que el radar de tram entre Cassà de la Selva i Llagostera (Gironès) a la C-65 ha deixat de multar degut a l'acte vandàlic del 30 de juliol de 2021, el Servei Català de Trànsit (SCT) ha decidit finalment estudiar la seva reparació.

L’acte incívic d’aquell dia va afectar la cabina i la porta va quedar del tot irreparable, però se'n van salvar les càmeres (que van ser retirades per evitar més atacs) i un dels dispositius d'interconnexió per radiofreqüència situats dins el terme municipal de Cassà.

Aquest radar de tram és el primer que es va instal·lar a la demarcació de Girona i va començar a multarel maig de 2014. Es troba instal·lat en sentit Llagostera i cobreix cinc quilòmetres de longitud entre els punts quilomètrics 17,2 i 12,1. El cost de reparar un radar o posar-ne un de nou és elevat i això és el que provoca la lentitud alhora de reposar-los però ara, segons ha avançat El Punt Avui, Trànsit preveu tornar-lo a posar en funcionament.