Warner Bros inicia a Tossa de Mar una campanya prèvia a la sisena temporada de Rick & Morty

L'objectiu és que els seguidors es facin fotografies amb elements del show

Londres, Sydney, Ciutat de Mèxic, Malibú, Atlanta, Ciutat del Cap, Toronto, totes aquestes ciutats, tindran un nexe d'unió els propers dies amb Tossa de Mar (Selva). El motiu és que el municipi, juntament amb totes aquestes metròpolis, ha estat seleccionat per la productora internacional Warner Bros per ser escenari d’una campanya de promoció de la sisena temporada de la sèrie Rick & Morty.

La campanya ja s’està portant a terme a Tossa i tindrà una durada de deu dies. La sèrie, produïda per Warner Bros juntament amb Spot Locations i Tecmolde, consisteix en col·locar diversos elements característics dels personatges per la Vila Vella perquè vinguin els seguidors i s’hi facin fotos. Només a Instagram, la sèrie té prop de 6 milions de followers i la campanya a Tossa ja porta més de 60.000 m'agrada en menys de 24 hores.

Rick&Morty és una sèrie d'humor que combina aventures i ciència-ficció que tracta temes filosòfics, científics, tecnològics i psicològics. L’argument es basa en les desventures d'un cínic científic boig, Rick Sanchez, i el seu irritant i fàcilment influenciable net, Morty Smith. La sèrie es descriu com a "poc convencional i a vegades tosca però la conclusió és que funciona".  Ha rebut aclamació popular per la crítica mundial, amb una qualificació d'aprovació del 97% per part dels crítics i del públic més jove.

A banda, la sèrie ha estat guardonada amb diversos premis:

  • El 2014: el BTVA Voice Acting Awards.
  • El 2015: IGN Awards, IGN People's Choice Award, BTVA Voice Acting Awards, BTVA Voice Acting Awards, IGN Awards, IGN People's Choice Award.
  • El 2016: BTVA Voice Acting Awards, Gold Derby Awards.
  • El 2017: Teen Choice Awards, IGN Awards, IGN People's Choice Award.
  • El 2018: Critics' Choice Television Awards, Annie Awards, Golden Reel Awards, BTVA Voice Acting Awards, Saturn Awards, Teen Choice Awards.

L’alcalde Ramon Gascons afirma que “aquests premis demostren una trajectòria d’aclamació per part del públic jove i dels aficionats a les sèries de ciència-ficció. No és d’estranyar que la sèrie compti amb més de 6M de seguidors. I tots ells no només visualitzaran Tossa a través de les xarxes socials, sinó que a més se’ls convidarà a descobrir la localització del “monstre” que tenim instal·lat a Es Racó a través de pistes i jocs que hi ha a la seva pàgina oficial https://rickandmorty.com/locations/”.

En aquest sentit, Gascons afegeix que “una vegada més, el patrimoni de Tossa i la bellesa de Vila Vella i de la bahia posicionen la població en escenaris per a produccions de sèries/pel.lícules a nivell internacional. I ara, amb aquesta, veurem per primera vegada la nostra vila en un escenari de ciència-ficció sense precedents, que de ben segur, obrirà la porta a noves col.laboracions”.

Finalment, l’alcalde conclou “agraint a tot l’equip de la Warner el treball que han estat fent aquests mesos perquè aquesta campanya sigui un èxit”.