La campanya ''Dijous, mercat i arròs'' de Figueres reparteix 6.000 àpats

Es van repartir un total de 4.000 butlletes

La campanya "A Figueres els dijous, mercat i arròs per a tots" ha tancat la seva primera edició amb una distribució de 4.000 butlletes, la majoria en el mercat de la fruita i la verdura, i els restaurants han servit aproximadament 6.000 arrossos en les seves cartes i menús.

La iniciativa tenia com a objectiu reactivar la dinamització del mercat de Figueres (Alt Empordà) juntament amb l'hostaleria. La campanya va comptar amb la participació de 50 restaurants que van sortejar un menú per a dues persones amb les butlletes repartides al mercat. D'aquesta manera s'han combinat dos elements singulars de Figueres, la reconeguda gastronomia de la ciutat i els productes del mercat.

La regidora de Comerç i Mercats, Ester Marcos, valora molt positivament aquestes xifres "Volíem aconseguir que els compradors que venen al mercat també gaudeixin de la ciutat i de la seva gran oferta gastronòmica, i els resultats ens demostren que ho hem aconseguit".