L'empresa que porta el servei de neteja i socorrisme del GEiEG nega retards en les nòmines

Admet, però, endarreriments en el pagament de les hores extra

L'empresa que gestiona el servei de socorrisme i de neteja del GEiEG, Meta Gestión, nega retards en el pagament de les nòmines dels treballadors i diu que els únics endarreriments que han patit els treballadors corresponen a les hores extra.

En resposta a l'escrit del sindicat UGT anunciant una vaga per aquest divendres, l'empresa assegura que el pagament dels sous de setembre s'ha fet aquest dijous "dins el termini pactat amb el club i els treballadors en una reunió del febrer". "Les nòmines s'han pagat regularment en aquest termini exceptuant el passat mes d'agost, en que hi va haver un endarreriment puntual per un problema de tresoreria", remarquen en un comunicat.

En relació a això, l'empresa remarca que a la reunió es va acordar pagar-les entre l'1 i el 7 de cada mes. Pel que fa a hores extra, l'empresa admet que hi ha endarreriments "habituals" i que actualment es paguen en un termini d’entre 30 i 50 dies "en funció de les disponibilitats de tresoreria".

L'empresa considera que amb el pagament de la nòmina d'aquest mes "la convocatòria de vaga s'hauria d'anul·lar" i atribueix els retards a les "dificultats de tresoreria" que arrosseguen com a conseqüència de la crisi de la covid-19.

Amb tot, des de Meta Gestió asseguren entendre les "molèsties" generades i es compromet a corregir el ritme de pagament "a mesura que els fluxes d'ingressos es normalitzin". "En tot cas, en un termini no superior a dos mesos", conclou. D'altra banda, l'empresa garanteix que prestarà el servei.

Al seu comunicat, els representants dels treballadors acusen l'empresa de "no pagar quan toca" i de retards que, en alguns casos, són de més de 20 dies. Per denunciar la situació, han convocat una vaga aquest divendres i es concentraran a les portes del GEiEG.