La Diputació de Girona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i la Cambra de Comerç de Girona constituiran l’Associació Promoció d’Esdeveniments de Girona, associació sense ànim de lucre, per assegurar la continuïtat del Girona Convention Bureau i també per donar un nou impuls al producte de turisme de negocis, congressos i convencions de la demarcació de Girona, utilitzant l’estructura funcional del màxim organisme de promoció turístic de les comarques gironines.
La integració del Girona Convention Bureau al Patronat de Turisme afegeix valor a l’entitat promocional i referma el seu liderat com a organisme al capdavant de la promoció i difusió dels atractius i l’oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona. Amb la incorporació del Girona Convention Bureau, el Patronat de Turisme també amplia el portafolis de productes estructurats que ofereix la destinació als seus visitants.
Segons dades del Catalunya Convention Bureau, Catalunya va acollir més de 4.400 reunions, entre congressos, convencions i incentius, amb més d’un milió de delegats l’any 2011. A més, actualment la destinació Costa Brava i Pirineu de Girona és una destinació que en aquest sector té recorregut potencial per créixer.
Associació Promoció d’Esdeveniments de Girona
La Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Girona, l’any 1992 va liderar la creació del Girona Convention Bureau conjuntament amb les altres dues cambres gironines, els vuit consells comarcals, vuit ajuntaments i diverses empreses privades.
A principis de 2013, la Diputació de Girona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i la Cambra de Comerç de Girona constituiran l’Associació Promoció d’Esdeveniments de Girona, associació sense ànim de lucre, que té com a principals objectius i funcions:
- La promoció i difusió de les comarques gironines com a seu de congressos, convencions i viatges d’incentius.
- La potenciació de l’ús i el desenvolupament de la infraestructura turística de la zona i dels serveis específics en el camp de les trobades i reunions de col·lectius empresarials i professionals.
- La dinamització de l’economia local potenciant tant l’oferta d’allotjament com l’oferta complementària del comerç i dels serveis.
- El foment de la desestacionalització de l’oferta turística de les comarques gironines amb la finalitat d’incrementar el volum d’ingressos d’aquest sector, mitjançant la captació d’un nou segment de mercat.
L’Associació també compta amb la col·laboració del sector privat —103 empreses privades especialitzades en el turisme de reunions— i d’entitats públiques, com els conventions bureaux locals (Girona, Lloret de Mar, Olot, Roses i l’Escala).
La integració del Girona Convention Bureau al Patronat de Turisme afegeix valor a l’entitat promocional i referma el seu liderat com a organisme al capdavant de la promoció i difusió dels atractius i l’oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona. Amb la incorporació del Girona Convention Bureau, el Patronat de Turisme també amplia el portafolis de productes estructurats que ofereix la destinació als seus visitants.
Segons dades del Catalunya Convention Bureau, Catalunya va acollir més de 4.400 reunions, entre congressos, convencions i incentius, amb més d’un milió de delegats l’any 2011. A més, actualment la destinació Costa Brava i Pirineu de Girona és una destinació que en aquest sector té recorregut potencial per créixer.
Associació Promoció d’Esdeveniments de Girona
La Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Girona, l’any 1992 va liderar la creació del Girona Convention Bureau conjuntament amb les altres dues cambres gironines, els vuit consells comarcals, vuit ajuntaments i diverses empreses privades.
A principis de 2013, la Diputació de Girona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i la Cambra de Comerç de Girona constituiran l’Associació Promoció d’Esdeveniments de Girona, associació sense ànim de lucre, que té com a principals objectius i funcions:
- La promoció i difusió de les comarques gironines com a seu de congressos, convencions i viatges d’incentius.
- La potenciació de l’ús i el desenvolupament de la infraestructura turística de la zona i dels serveis específics en el camp de les trobades i reunions de col·lectius empresarials i professionals.
- La dinamització de l’economia local potenciant tant l’oferta d’allotjament com l’oferta complementària del comerç i dels serveis.
- El foment de la desestacionalització de l’oferta turística de les comarques gironines amb la finalitat d’incrementar el volum d’ingressos d’aquest sector, mitjançant la captació d’un nou segment de mercat.
L’Associació també compta amb la col·laboració del sector privat —103 empreses privades especialitzades en el turisme de reunions— i d’entitats públiques, com els conventions bureaux locals (Girona, Lloret de Mar, Olot, Roses i l’Escala).