Vichy Catalán llença al mercat una llauna de 33 cl

El nou producte està adreçat sobretot a un públic de 16 a 35 anys amb un estil de vida urbà

En el sector de les llaunes, on ja són presents altres categories de productes com els refrescos i les cerveses, la nova llauna de Vichy Catalán pretén posicionar-se com el refresc més saludable. El llançament de Vichy Catalán en llauna respon a una estratègia empresarial molt concreta, de diversificació de productes, i a la necessitat de vendre per altres vies diferents a les tradicionals de la marca.

Renart ha remarcat que amb el nou format de l'aigua mineral carbònica l'empresa està buscant nous públics i nous moments de consum a la platja, a la muntanya, en cotxe, e bicicleta, en excursions amb els amics i dirigit sobretot al públic jove d'entre 16 i 35 anys i que "amb el dinamisme que es porta avui en dia, el Vichy acompanyi el nostre consumidor".

La nova llauna, de 33 centilitres, manté inalterable la qualitat del genuí Vichy Català. El nou envàs incorpora, a més, una tapa especial de plàstic biodegradable i reciclable, que protegeix el contingut de la brutícia i ajuda a preservar el gas natural de l'aigua. A més, l'empresa també ha presentat avui una altra primícia, com és el Vichy Catalán llimona, un efresc elaborat amb aigua mineral natural Vichy Català i aroma natural de llimona.

La caiguda del consum generalitzat ha estat una de les claus per impulsar nous productes al mercat per tal de poder atraure els consumidors. El conseller delegat de Vichy ha reconegut que el primer semestre les vendes del grup van ser "dolentes" tot i que l'estiu va ser més favorable, però, ha subratllat que la situació actual "no és d'optimisme però cal ser creatius i felxibles i això és el que busquem amb la llauna, tant en la genuïna com amb la de llimona".

Renart ha destacat que el nou format també permetrà introduir-se en altres sectors com el 'vending' i també que inclou un codi amb un enllaç directe al Facebook per poder interactuar més amb els consumidors.