Verdaguer també ha explicat que el pressupost d'ADIF destina al Corredor Mediterrani 995 milions d'euros, on s'hi ha agrupat "totes les línies i trams que estan al seu àmbit" per poder "optimitzar les inversions". S'hi inclouen els trams Barcelona-Frontera francesa, Tarragona, País Valencià, Múrcia, Múrcia-Almería i Boadilla-Granada. D'aquests 995 milions, 260 milions per al canvi d'ample de via.
Malgrat que la posada en marxa del servei del TAV entre Barcelona i la frontera francesa coincideix amb l'entrada en funcionament de la liberalització per al transport de viatgers el 31 de juliol del 2013, el president de Renfe, Júlio Gómez-Pomar, ha apuntat que els ingressos dels viatgers pujaran un 6,7% gràcies a un augment del trànsit del 3,5% a les línies comercials. Hi compta tan la connexió del TAV amb França com la d'Alacant.
Malgrat que la posada en marxa del servei del TAV entre Barcelona i la frontera francesa coincideix amb l'entrada en funcionament de la liberalització per al transport de viatgers el 31 de juliol del 2013, el president de Renfe, Júlio Gómez-Pomar, ha apuntat que els ingressos dels viatgers pujaran un 6,7% gràcies a un augment del trànsit del 3,5% a les línies comercials. Hi compta tan la connexió del TAV amb França com la d'Alacant.