Es venen prop de mig miler d'articles en les 24 hores de la iniciativa 'Olot.Shopping'

L'esdeveniment ha superat els 12.300 euros de facturació

Una quarantena de botigues d'Olot, entre divendres a partir de les 8 del vespre i dissabte a la mateixa hora, van oferir descomptes en el marc de la iniciativa 'Olot.Shopping', impulsada per l'Associació de Comerciants, l'Ajuntament, l'empresa Volcànic Internat i la Diputació i la Generalitat.
En total, més de 6.500 persones van entrar al web i es van vendre prop de mig miler d'articles. En un comunicat, el consistori ha explicat que això implica 201 comandes on els productes més venuts han estat les peces de roba. La facturació total ha superat els 12.300 euros. De les compres realitzades, 7 de cada 10 han estat de veïns d'Olot, seguides dels habitants de la resta de municipis de la Garrotxa.
 
A partir d’aquest dilluns, els comerços participats a l''Olot.Shopping' es posaran en contacte amb els clients perquè puguin escollir el lliurament de la compra: si prefereixen recollir-ho a la botiga o bé la seva entrega a domicili.
 
Entre tots els compradors de la campanya se sortejaran 10 vals de 50 euros cadascun per poder gastar en els restaurants d’Olot associats a l’Associació d’Hostalatge de la Garrotxa, un cop hagi finalitzat el confinament.
 
La iniciativa va néixer amb l'objectiu de donar visibilitat i potenciar el comerç local i de proximitat arran de l'actual situació de crisi sanitària. L plataforma ha permès al comerç d'Olot disposar d'un nou canal de compra i obrir virtualment les portes dels establiments.