A més, els treballadors lamenten a través d'una carta que en cap moment els directius hagin respost sobre què ha passat amb el 30% de complement salarial, ja que l'ERTO tan sols cobreix el 70%. Segons apunta la plantilla, l'empresa no hauria demanat aquesta ajuda, tot i que tampoc ha respost a la demanda dels treballadors.
En la carta també critiquen que diverses persones no tinguin les nòmines des de l'inici de curs. Segons detallen, ho han demanat per correu electrònic, per missatge de telèfon i trucant, però mai han aconseguit una resposta.
L'empresa es defensa
Des de l’empresa ha enviat un comunicat on expliquen que referent a l'ERTO han seguit tot el procediment que els van dictar els seus assessors i que la incidència sobre el retard en el cobrament "són una cosa generalitzada" que no depèn de "l'empresa ni la gestora".
També expliquen que les dades "no s’han donat malament", sinó que en alguns casos "s’han donat les que l’empresa disposava, i que alguns no les havien actualitzat" culpant als treballadors de no haver comunicat els canvis personals de dades.
En relació al 30% que no cobreix el SEPE, Càterin Vilanova assegura que ara mateix no se'n poden fer càrrec ja que porten des del 13 de març "sense facturar ni un euro" i que resten a l’espera que "les administracions assumeixin aquesta despesa i després es podran abonar als treballadors".
