L'Hospital de Blanes confirma les seves dues primeres morts per coronavirus

Ja hi ha divuit contagiats en total

Segueix El Gerió Digital a Google

L'Hospital de Blanes (Selva) ha confirmat avui les dues primeres morts per coronavirus. Ambdós eren pacients amb patologies prèvies.

A hores d'ara es troben ingressades un total de divuit persones contagiades per la covid-19, després que avui s'incrementés la xifra en quatre persones més.

El nombre de personal sanitari que ha donat positiu per coronavirus se situa a 28 persones afectades.

Quatre a la província

La Regió Sanitària de Girona ha confirmat avui la mort de quatre persones per coronavirus, totes elles amb patologies prèvies. Aquesta xifra incrementa el nombre de víctimes mortals fins a les 32 en total.

Pel que fa als confirmats hi ha 163 casos nous de coronavirus SARS-CoV-2, elevant a 706 el nombre d'afectats, 49 dels quals en estat greu i 223 professionals sanitaris.