La incidència s'ha detectat poc abans de començar el servei. Concretament, s'ha registrat una ocupació de circuïts, fet que de forma automàtica atura el sistema com a mesura de seguretat.
A partir d'aquest moment, el sistema automàtic de senyalització queda anul·lat, i s'ha de donar pas als trens de forma manual, fet que ha comportat retards en els primers combois.
En paral·lel, els tècnics d'Adif han inspeccionat l'àrea de la incidència, entre les estacions de Sant Miquel de Fluvià i Flaçà. Ha estat aleshores quan han observat que hi havia un cable de fibra òptica rosegat en diversos punts.
El servei s'ha restablert amb normalitat a partir d'un quart d'onze del matí.
A partir d'aquest moment, el sistema automàtic de senyalització queda anul·lat, i s'ha de donar pas als trens de forma manual, fet que ha comportat retards en els primers combois.
En paral·lel, els tècnics d'Adif han inspeccionat l'àrea de la incidència, entre les estacions de Sant Miquel de Fluvià i Flaçà. Ha estat aleshores quan han observat que hi havia un cable de fibra òptica rosegat en diversos punts.
El servei s'ha restablert amb normalitat a partir d'un quart d'onze del matí.