Els punts d’informació turística de Girona han atès 93.834 persones aquest estiu

El consistori i la Generalitat han presentat l’acord d’incorporar les instal·lacions a la Xarxa d'Oficines de Turisme de Catalunya

La regidora de Turisme i Comerç de l’Ajuntament de Girona, Coralí Cunyat, i el director dels Serveis Territorials d’Empresa i Ocupació, Christian Serarols, han presentat aquest matí el balanç conjunt de les consultes dels punts d’informació turística municipals (oficina de la Rambla, Punt de Benvinguda i Estació de tren- Renfe) i de l’ Oficina de Turisme Generalitat.
 
La presentació d’aquest informe també ha servit per manifestar públicament l’acord de col·laboració entre l’Ajuntament de Girona i Generalitat, que te l’objectiu d’establir mecanismes de gestió conjunta entre les oficines d’atenció turística. Alguna de les mesures serà la incorporació de les oficines d’atenció turística municipals a la Xarxa d'Oficines de Turisme de Catalunya, que permetrà per exemple, la unificació dels indicadors de visitants i consultes al conjunt d’oficines de la ciutat.  
 
Cunyat també ha exposat que un cop finalitzi el proper dilluns 3 d’octubre la concessió a l’Associació d’Hostaleria per la gestió de l’Oficina de Turisme de la Rambla, es recuperaran 2 tècnics municipals que fins ara estaven a l’oficina de la Generalitat. A més, l’oficina de la rambla pretén reorientar l’activitat per “convertir-se no només en un centre d’informació turística, sinó també d’oci i lleure per els ciutadans de Girona” ha manifestat la regidora.