La Bisbal millora el sistema de cites prèvies a l'Oficina d'Atenció Ciutadana

S'ha creat un aplicatiu a través del web municipal

La cita prèvia a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de la Bisbal va implementar-se durant la pandèmia de covid-19 amb l’objectiu inicial d’incrementar la seguretat sanitària. Ara però, com que el sistema agilitza els tràmits administratius a la ciutadania i l’organització interna de l’Ajuntament, s’ha quedat instaurat i no només això, sinó que s’hi ha fet millores.

Si bé fins ara només es podia sol·licitar cita prèvia a través d’un formulari, via correu electrònic (citaprèvia@labisbal.cat), per trucada telefònica (600 40 70 40) o presencialment (durant l’horari d’obertura de l’OAC, de 9 a 14 h), ara s’ha millorat i reajustat el sistema de sol·licitud amb un nou programa (mantenint els canals vigents fins ara).

Es pot accedir a la nova aplicació en línia a través del web municipal: permet concertar cites en franges horàries convingudes en funció de la disponibilitat i segons la preferència de la ciutadania. Així, fent ús del DNI, NIE o passaport, es poden reservar franges horàries el dia convenient i es rep la confirmació corresponent a través del correu electrònic. El nou programa de sol·licitud de cita prèvia, alhora, facilita dades estadístiques al consistori que permetran seguir millorant el sistema fent els ajustos que convinguin.

L’Oficina d’Atenció Ciutadana del consistori, ubicada a la planta baixa de l’Ajuntament Vell (carrer de les Mesures, 17), també ha habilitat una sala per tal que la ciutadania que ho requereixi pugui esperar el seu torn. Cal tenir present que els tràmits referents als volants d’empadronament no requereixen cita prèvia. A més, l’Ajuntament de la Bisbal disposa de la seu electrònica on també es poden consultar serveis, informació pública i fer tràmits municipals en línia.