Assetjament telefònic

8 anys enrere vaig decidir comprar-me un pis cansat de pagar lloguers i sentir que no tenia res en propietat. Després d’adquirir els mobles i instal·lar-me definitivament va arribar el moment de posar la línia telefònica. Aquell fou el principi d’un malson.

Movistar em va facilitar un número de telefon que anteriorment era propietat d’una persona morosa. Fins aquí no hauria d’haver-hi cap problema sinó fos que l’empresa GEMINI de Liberto Group amb seu a Madrid i número de telèfon 917941150 i 917935757 porta anys assetjant-me de dilluns a dissabte; matins, tardes i nits (!!!) preguntant per aquest senyor que deu diners.

En un matí puc registrar fins a 7 trucades de les quals 6 només surt un fil musical per a penjar passats 20 segons. A la setena finalment apareix un treballador de l’empresa que em pregunta pel suposat morós.

És inútil explicar-los que ja no li pertany aquest número des de fa 8 anys. També és inútil demanar que comprovin com el número està associat al meu nom amb una senzilla consulta a les pàgines blanques o bé amenaçar amb denunciar-los.

Els és completa i absolutament igual.

Feta la denúncia a través d’aquest article voldria afegir un consell per si algú es troba en la situació de voler cobrar d’un morós:

No confieu en la inoperància dels treballadors de Gemini Liberto Group, incapaços de cobrar un deute perquè, d’entrada, no fan el més mínim esforç per a investigar on es troba el morós. Així doncs, si hom li interessa recuperar els diners que ha perdut, que no perdi el temps amb Gemini, ja que aquests només es prendran la molèstia de realitzar trucades telefòniques.

I això, ho sap fer el més idiota. Bé, això tampoc és absolutament cert. Algú, per molt idiota que sigui, després de comprovar que un número ja no és vàlid, no hi truca més.