Clou la segona jornada de formació turística a la Selva

Hi han participat una trentena de persones

Una trentena de persones han participat a la segona sessió de formació turística, organitzada per l’Associació de Turisme La Selva, Comarca de l’Aigua, i el Consell Comarcal de la Selva, que s’ha dut a terme aquest dijous, 29 d’octubre, al matí a la sala d’Actes. S'han programat uns tallers que es durant a terme els mesos d’octubre i novembre. La sessió d’aquest dijous s’ha centrat en el Facebook Ads i màrqueting social aplicat al sector turístic.

Aquesta sessió de treball tenia com a objectiu oferir una formació que permetés als assistents la correcta creació de campanyes publicitàries utilitzant tot el potencial que ofereixen les plataformes socials com Facebook Ads, proporcionant un seguint d’estratègies i mètodes professionals per a aconseguir la consecució de diferents objectius, ja sigui donar a conèixer un missatge a la nostra audiència potencial, aconseguir visites cap al nostre lloc web, visualitzacions a les nostres fotos i vídeos o respostes a esdeveniments que vulguem realitzar. En el transcurs de la sessió s’ha parlat de la situació, objectius i estratègies publicitàries a Facebook i també a les principals xarxes socials, de la segmentació de públics, la tipologia de campanyes i anuncis, de com fer una avaluació i optimització constant de l’anunci un cop publicat i també de com saber si s’han aconseguit els nostres objectius, entre altres. Així mateix, s’han estudiat diversos casos d’èxit i error  casos d’èxit i error i, finalment, s’ha fet una introducció professional a Facebook Ads, Twitter Ads, Linkedin Ads i Adwords Express.

La darrera de les sessions que s’han programat és de Màrqueting per correcu electrònic aplicat al sector turístic, que es farà el dia 5 de novembre. Aquest curs pretén oferir una formació que permeti als assistents el correcte enviament de butlletins d’informació (newsletters) amb la finalitat d’assolir diferents objectius empresarials per mitjà de l’aprofitament de tot el potencial que el màrqueting per correu electrònic ofereix.