La UdG respon a la recollida de signatures contra la nova imatge institucional

El centre assegura que el canvi s'ha fet seguint un procés "transparent"

La setmana passada un estudiant de la Universitat de Girona (UdG) va iniciar una petició a Change.org on reclamava el canvi de la nova imatge corporativa del centre per tal de recuperar l'anterior amb l'àliga.

A aquesta iniciativa s'hi van sumar més de 1.300 persones que no veien amb bons ulls el nou logotip. Amb tot, la UdG ha contestat a aquesta petició a través del mateix canal i ha argumentat que el canvi "s'ha dut a terme en el si de la institució amb màxima transparència i a través dels òrgans amb representació del conjunt de la comunitat universitària".

Pel que fa a l'àliga des del centre no la donen totalment per perduda, ja que expliquen com aquesta seguirà a "viva en l'heràldica de la UdG, en tant que imatge fundacional, i presidirà els actes acadèmics de més rellevància", donant així per tancada la polèmica.

Malgrat tot, alguns estudiants no s'han mostrat satisfets amb les explicacions. Marc Vila es pregunta què "representa a nivell de costos" la nova imatge corporativa i "qui se'n beneficia d'això". Per la seva banda, Oriol Abulí considera que el procés no ha estat del tot transparent ja que no sap "quina participació hi han tingut els estudiants" en tot plegat.

Per altres, com Rosa Maria Segovia donen la "batalla" per perduda i reacciona a l'explicació de la UdG qualificant-la com una missiva on s'informa que tot " ja està dat i beneït".