Prop de 800 persones assisteixen a la primera Pàdel Fashion Night

Es va mostrar la nova col·lecció de la firma de moda TCN

Amb la col·laboració de l'agència Model On Top, la marca catalana va mostrar les seves apostes en les noves línies de bany amb els seus biquinis, així com la roba de carrer per al món femení i les apostes més estiuenques per als homes que, sense cap mena de dubte, marcaran la tendència durant els mesos més calorosos de l'any.

Un dels fets més destacables va ser l'original barreja de l'esport i la moda, ja que la desfilada de les noves col·leccions es van passejar per dues pistes de pàdel de les instal·lacions, amb el públic que seguia l'esdeveniment assegut dins mateix de la pista i al ritme de la música que acompanyaven a les models i als models que presentaven les noves peces per a l'estiu del 2012. L'èxit de participació fa que els organitzadors pretenguin donar continuïtat a l'esdeveniment amb noves edicions en els propers anys i que es converteixi en un acte de referència que marqui el tret de sortida a l'arribada del bon temps i de l'estiu.

La primera Pàdel Fashion Night va arrencar amb un photocall i recepció dels convidats amb una copa de cava i una bossa de bombons que precedia la desfilada de la marca de roba catalana. Després de descobrir les apostes d'una de les firmes referents de la moda, la festa va continuar amb música punxada per un DJ i una barra gratuïta de gintònics.

L'original combinació d'esport i moda en un escenari únic va comptar amb la col·laboració de les empreses Sedes, Nuduka, la revista Detalls de Casa, The Classical Ballet School, Fiors Jumei, Lindlt, caves Castell de Peradala, Ajuntament de Sant Gregori i Porta Bellini amb la barra de gintònics.